vrijdag 18 juli 2014

Thailand

Bangkok by night
Kleine meisjes worden groot en dat geldt ook voor mijn nichtje. Ik weet nog heel goed hoe ik haar als klein meisje voor de eerste keer mee nam naar de dierentuin (Burgers zoo) en inmiddels is mevrouw voor een maand naar Thailand op vakantie. Maar als (suiker)oom kun je het niet laten om een handje uit te stelen en zo zorgde ik er voor dat mijn Thaise gids, Pattama, haar en haar vriendin oppikte op Suvarnabhumi, het vliegveld van Bangkok zodat zij relaxed naar hun hostel op Khao San road gebracht werd.

Inmiddels heb ik via Whatsapp al contact met haar gehad en zij geniet van haar vakantie met bezoeken aan de bridge over de river Kwai, de tiger temple en de beroemde floating amrket. Ook mijn nummer een tip, de fiets tour van Co van Kessel heeft zij gedaan en die beviel uitstekend. Kortom zij heeft heel veel plezier en ik krijg steeds meer zin om terug te keren naar Thailand waar ik ook een heerlijke tijd heb gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten