zaterdag 26 juli 2014

Supermarktverbouwingen

Het logo van de appie
Nadat onlangs de C1000 bij mij in de buurt omgetoverd was naar een Jumbo is nu ook de Albert Heijn in Nieuw Sloten verbouwd. Vrijdag deed ik daar boodschappen en naast de overduidelijke dingen bij een verbouwing (je moet weer zoeken waar alles staat) en alles ziet er weer fris en mooi uit waren er nog twee andere dingen die me opvielen. Ten eerste zijn de harde broodjes niet meer voorverpakt maar mag je ze zelf in een zakje stoppen en dat dicht doen, geen grote verandering maar wel lastig als je een mandje (zoals ik) hebt en geen wagentje en verder zijn er nu alleen nog maar van die rijdende mandjes .met extra handvat. Een leuke geste was dat ik bij het verlaten van de winkel op vertoon van mijn kassabon een appel abrikoos taartje kreeg. Nu ben ik niet van de taartjes maar ik weet er een goede bestemming voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten