vrijdag 11 juli 2014

Picknick

Lekkere hapjes
Donderdagavond zou ik met drie vrienden uit eten gaan en dat betekent dan starten met een drankje in het elfde gebod en vervolgens ergens een hapje gaan eten. Deze keer hadden wij als restaurant Song Kwae uitgekozen. Ik zat in de auto naar huis toen mijn telefoon ging, het was een van mijn vrienden en zij vroeg of het gezien het weer niet beter was om in het Amsterdamse bos te gaan picknicken.

Na wat heen en weer gebel werd dat dan ook de afspraak en mijn taak werd om de Albert Heijn te gaan plunderen voor voedsel, zij zou een lekkere Griekse salade maken en het stel dat uit Bovenkarspel kwam zou de drank verzorgen. Wij waren er om half zeven en de andere twee kwamen om zeven uur aan. De kleden werden uitgespreid, de hapjes werden neergezet en de flessen werden opengetrokken. Het was een heerlijk warme zomeravond en pas om tien uur braken wij op na een erg gezellig picknick. Zeker voor herhaling vatbaar deze actie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten