dinsdag 15 juli 2014

Autodier

Een spinnenweb
Veel mensen zijn in het bezit van een huisdier maar ik behoor niet tot die groep. Ik heb ooit een korte tijd een kanarie gehad van een vriendin die op vakantie ging en twee poezen van een andere vriendin toen zij op vakantie was maar daar hield het wel bij op.

Laats viel het mij echter op dat ik een vrij hardnekkig spinnenweb had op het linkerraam van mijn auto, hardnekkig want het kwam elke keer weer terug. Na een aantal dagen kwam de aap uit de mouw, of liever de spin uit de spiegel want het bleek dat deze zijn behuizing had betrokken achter het glas van mijn linkerzij spiegel. Zo Was ik dus de eigenaar geworden van een autodier. De relatie heeft echter niet al te lang geduurd want na een bezoek aan de wasstraat heb ik mijn autodier niet meer teruggezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten