zondag 20 juli 2014

sOwiesO

Lamsspiesjes
Zaterdag stond in het eten van mijn maandelijkse Iens dinner deal etentje met een vriendin en deze keer had ik een keuze moeten maken en die was op sOwiesO gevallen, gelegen in de Hugo de Groot buurt.

Het was wederom erg warm maar gelukkig was er plaats op het terras en al gauw zaten wij met de kaart, water, witte wijn en verse jus d'orange om te beslissen wat we zouden gaan eten in dit restaurant met een mediterrane inslag.. De keuze viel tenslotte op twee voorgerechten die we deelden, gevulde champignons met kaas en kruidenboter en hingel, ravioli met aardappel gevuld met daarbij feta in een mint-peper saus. Als hoofdgerecht had ik lamsspiesjes met daarbij een glas rode wijn en mijn vriendin had kip in kerrie. Alles smaakte erg goed en ook de nagerechten (appeltaart voor haar en sorbetijs met vruchten voor mij gingen er prima in. (Het was de bedoeling dat wij de nagerechten zouden delen maar meer dan een hap van haar appelpunt wilde zij niet afstaan). Na de koffie en wat natafelen stapten wij op met een rekening van nog geen €60, zeker niet te duur voor wat wat we gegeten en gedronken hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten