woensdag 31 oktober 2012

Kam Yin revisited

Zo kom je ergens een hele tijd niet meer en zo ben je in korte tijd twee keer op dezelfde plek. Nog geen drie weken geleden was ik op een zondag bij Kam Yin met een van mijn beste vrienden en exact twee zondagen later was ik wederom met diezelfde vriend bij Kam Yin.

We kwamen van het bockbier festival vandaan en dan was het duidelijk tijd om een hapje te gaan eten. We waren er rond zes uur en dat is een stuk eerder dan we normaal aanwezig zijn. Welnu vinden wij het normaliter al druk bij Kam Yin om zes uur is de tent afgeladen. Tafeltjes van vier waren zo veel mogelijk in duo's opgedeeld en wij kwamen dan ook vlak naast een ander stel te zitten. Wijs geworden door de vorige keer namen we nu weer een simpel nasi gerecht om onze bordjes wel leeg te krijgen met daarnaast voor beide een Fernandes. Mij lukte het maar mijn kompaan moest wederom afhaken alhoewel hij nu veel minder overliet dan de vorige keer.Tijdens onze maaltijd wisselde ons buur tafeltje van bewoners en toen wij op stonden werd ons tafeltje meteen weer door nieuwe mensen in bezit genomen. De conclusie is duidelijk, Kam Yin is een gouden tent en de eigenaar heeft waarschijnlijk niets te klagen. maar wij ook niet want wederom aten we prima en de schade bedroeg toch wel €20 inclusief fooi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten