zaterdag 13 oktober 2012

Taxi

Vrijdagavond kwamen mijn ouders terug uit Lissabon en aangezien mijn zusje ze naar Schiphol gebracht had viel de eer van het ophalen aan mij. De vlucht zou om 23:45 landen en overdag vertelde de Schiphol app mij netjes hoe het met de vlucht ging. De laatste boodschap was dat ze een kwartiertje eerder zouden landen.

Ik was dus netjes op tijd op Schiphol maar het ontschepen en bagage ophalen duurde uiteraard nog enige tijd. Gelukkig had ik mijn Nook bij me en zat dus relaxed te lezen totdat ik mijn ouders naar de bagage band zag lopen. Enige tijd later kwamen ze de aankomsthal binnen en liepen we samen naar mijn auto. Onderweg werd er al honderduit verteld want ze hadden het erg fijn gehad. Tegen een uur 's nachts zette ik ze voor hun huis uit en reed zelf terug naar mijn eigen huis. De rest van de verhalen komt wel als we rustig met de hele familie bij elkaar zijn want ik wil uiteraard horen en zien wat zij van Lissabon vonden aangezien ik er in juli was geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten