zondag 14 oktober 2012

Stolen

Het is weer eens tijd om een film te promoten en deze keer staat de laatste productie van Nicolas Cage in de schijnwerpers, Stolen. Nu ben ik al een fan van zowel thrillers als van Nicolas Cage dus de film stond al in mijn lijstje van te kijken films maar hij werd ook nog eens van harte aanbevolen door een vriendin die in Singapore woont.

Ik ging er dus eens goed voor zitten en ik moet zeggen ik werd absoluut niet teleurgesteld. De titel van de film is stolen, en dat is ook het verhaal. Nicolas Cage zijn dochter wordt gekidnapt en hij heeft 12 de tijd om haar te redden. Dit is ook het plot van Taken waarvan binnenkort deel 2 verschijnt. De film boeit echter van de eerste tot de laatste minuut en Nicolas Cage en de andere acteurs zetten een prima prestatie neer. Kortom een aanrader en hier is de link naar de trailer als je alvast een vooruitblik wilt hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten