maandag 15 oktober 2012

Op visite

Zondag middag om vier hadden mijn zus en ik afgesproken om bij onze ouders langs te gaan. Ze waren vrijdagnacht van vakantie teruggekeerd en opgehaald door hun privé taxi en we hadden elkaar al enkele weken niet samen gezien.

Toen ik om kwart voor vier binnen kwam waren de anderen net gearriveerd en mijn moeder was meteen begonnen met het geven van de cadeautjes die zij tijdens hun vakantie in Lissabon hadden gekocht. Vrouwen dingetjes voor mijn zusje en nichtje, Donald Duck voor mijn neefje en voor mijn zwager (ik had de mijne al gehad toen ik ze van Schiphol opgehaald had) een miniatuur setje port met een ruby, een tawny en een white.

Het was erg gezellig maar ik moest om half zes alweer vertrekken omdat ik met een goede vriend van mij in de stad had afgesproken om een hapje te gaan eten. Ik nam dan ook van iedereen afscheid en stapte de auto in om naar mijn volgende afspraak te kunnen gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten