vrijdag 19 oktober 2012

Mine

En hoppa, de volgende noot aan de social media boom is al weer geboren. Nadat je de wereld via foursquare al verteld hebt waar je bent, via facebook wat je aan het doen bent, via instagram met foto's toont hoe het er uitziet is daar nu mine.

Nee niet de kreet (mine,mine,mine) van een stel hongerige zeemeeuwen die Nemo zien liggen en willen opeten maar een social media app en website waar je de wereld verteld wat je gekocht hebt.

Je kunt werkelijk alles kwijt op mine, van gadgets (e-readers,  smartphones, tv's en noem het maar op) via content als boeken, cd's, platen, films, blueray's en comics tot aam kleding, voedsel en noem het maar op aan toe.

Ik heb de app gedownload, een account aangemaakt (dat ging erg vlot via facebook) en mijn eerste aankoop ingevoerd. Weliswaar een ouwetje, mijn Nook waar ik al geruime tijd met veel plezier gebruik van maak en mijn eerste vriend (Dennis) uitgenodigd om ook gebruik van mine te gaan maken. Of het een blijvertje wordt heb ik geen idee van maar ik vind de basis opzet wel grappig. Nu eens kijken hoe lang deze app op mijn telefoon blijft staan.

1 opmerking:

  1. Heb ook de eerste aankopen gedeeld. Op zich wel leuk, maar weet niet of het een blijvertje gaat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen