vrijdag 5 oktober 2012

Game over


Meer dan een jaar geleden vertelde ik over de game crooked house die ik op mijn iPhone aan het spelen was. Een grappig spel om af en toe een paar momenten mee door te brengen en dan een poging te doen om een van de tweeënzeventig levels uit te spelen.

Ik had het spel op drie verschillende vakanties mee. Eerst naar Istanbul, daarna naar het zuidwesten van de Verenigde Staten en tenslotte afgelopen augustus naar Lissabon. Tijdens al die vakanties zijn er wel enkele levels gesneuveld maar het uitspelen van alle levels was nog niet gelukt. Een volgende vakantie gaat de game echter niet meer meemaken want de afgelopen tijd trok het spel toch wel aan me en speelde ik af en toe een leveltje uit totdat ik opeens bij het laatste level was aangekomen. Welnu weer een game uitgespeeld zullen we maar zeggen en ruimte om aan een nieuwe te beginnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten