donderdag 11 oktober 2012

Meer dan 50.000

Gisteren is de teller die je rechtsonder op het blog ziet staan door de 50.000 heengegaan. Dat betekent dat er meer dan 50.000 artikelen gelezen zijn op mijn blog.

Dat is best wel een hoogtepunt waar ik even stil bij wil staan want toen wij op  27 juli 2009 gevieren met dit blog begonnen was het eerst maar een aardigheid voor onszelf en misschien wat andere mensen. Vanaf 20 september 2009, dus nog geen twee maanden nadat we begonnen waren nam ik het blog geheel in mijn eentje voor mijn rekening en vanaf dat moment heb ik nog geen dag gemist om een stukje te plaatsen. Ik blijf het nog steeds met veel plezier doen en gezien het feit dat er elke dag meer dan honderd bezoekers zijn geeft me dat meer dan genoeg voldoening om daar mee door te gaan. Op naar de 100.000 zou ik zo zeggen.

1 opmerking:

  1. Ik zit inmiddels al over de 100.000 hen. Gisteren een "high" met 253 unieke bezoekers. Het is toch wat met die Google Statistics :-).

    BeantwoordenVerwijderen