zondag 28 oktober 2012

Van keurslager tot kiloknaller

Alhoewel ik een favoriete slager heb koop ik daar niet altijd mijn vlees en vleeswaren. Ik doe vaker mijn slagersboodschappen bij slagerij Lowie. Ook een prima slager met uitstekende spullen maar zijn grote winstpunt is dat hij naast Bertram en brood ligt en daar koop je toch wel het lekkerste brood dat hier in de omgeving te krijgen is.

Nu had ik al angstige voorgevoelens over het voortbestaan van slagerij Lowie want al te druk was het er niet als ik daar boodschappen deed. Toen de slagerij dicht ging voor de vakantie in augustus zag ik daar geen voortekenen in maar toen hij niet openging in september en het vakantie bordje bleef hangen had ik niet het idee dat hij mee open zou gaan. Vandaag kreeg ik de de definitieve bevestiging want toen ik brood ging bij Bertram zat daar nu Holland vlees naast, een kilo knaller pur sang. Dat betekent dat ik nu naar verschillende winkel gebieden moet als ik Bertram en een slager op dezelfde dag wil bezoeken.

1 opmerking:

  1. Ik kwam ook een tijd bij Lowie. Altijd erg goed, maar doordat ik op teveel plaatsen boodschappen moest doen, viel deze af (zeker toen ik twee kinderen mee moest zeulen). Erg jammer, hoop dat hij een leuke andere winkel ergens kan gaan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen