donderdag 18 oktober 2012

ATAL medisch diagnostisch centrum

Ik was voor een ontsteking bij mijn huisarts geweest en die had mij daar een penicilline kuur voor voorgeschreven. Hij vond het echter een goed idee om gezien mijn leeftijd en postuur daar een algehele check-up aan toe te voegen en zodoende kon ik mij de volgende dag melden bij een poli kliniek.

Nu was dit mijn eerste bezoek aan een algemene poli kliniek (ik was een keer eerder bij het VU medisch centrum geweest i.v.m. het halen van mijn prikken voor mijn Azië reis) en had geen idee wat me te wachten stond. Het bleek allemaal erg efficiënt te gaan. Bonnetje bij de balie laten controleren, volgnummer krijgen en  binnen het kwartier mocht ik een kamertje binnengaan waar een dame vier buisjes bloed afnam. Watje en pleister er over heen en ik stond weer buiten. De volgende dag ging ik naar de huisarts om de resultaten te bespreken en alles bleek tip top in orde te zijn. Toch altijd weer fijn als je een bevestiging krijgt dat je je niet alleen goed voelt maar ook onderzoek aantoont dat alles prima in orde is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten