dinsdag 9 oktober 2012

De stripbazaar

Zoals al eerder vermeld zijn wij enige jaren geleden gestopt met het gaan naar strip beurzen. De laatste keer dat we op een beurs stonden was op 29 en 30 september 2009 in Houten. De uitspraak was toen dat het de laatste keer was dat wij ooit op een beurs zouden staan maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Toen er enkele maanden geleden dan ook een uitnodiging kwam om op een totaal nieuw evenement te staan, de stripbazaar,  begon de twijfel dan ook. Het evenement zou plaatsvinden in een hal op de zwarte markt van Beverwijk die de mooie naam de bazaar had gekregen. Ik had het er met Dennis over en ook hij zei niet meteen nee. Ook Simon had de uitnodiging gekregen en zag het wel zitten. Voeg daar aan toe dat het om de hoek is (Beverwijk) en de kraam huur  goed te doen was en de kogel was (bijna) door de kerk.

De plannen werden dan ook gemaakt om twee stands te huren en gevieren weer een strip weekend te gaan doen. Tot ik er achter kwam dat ik in hetzelfde weekend een PV uitje naar Duitsland had waar ik me al voor opgegeven had. Met pijn in het hart moet ik dus deze beurs aan me voorbij laten gaan en zullen Simon, Frank en Dennis gedrieën de eer hoog moeten houden. Uiteraard is dat wel aan hun toevertrouwd en ben ik bezig om te selectere van welke dingen ik afscheid kan nemen om toe te voegen aan onze beurs collectie. Uiteraard zal ik via Whatsapp op de hoogte gehouden worden van de stand van zaken maar dat is heel wat anders dan er bij te zijn. Het zal een vreemd weekend worden op 3 en 4 november.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten