donderdag 4 oktober 2012

Nieuw bed

Ik liep al een tijdje na te denken over het aanschaffen van een nieuw bed. Het mijne was niet stuk maar zo langzamerhand aan vervanging toe en dus nam ik, na een tijdje nadenken, het besluit dat het oude bed er uit kon en dat er een nieuw bed naar binnen moest komen.

Nu heb ik dus het besluit genomen maar komt de klus van het aanschaffen van een nieuw bed. Mijn zusje en zwager hadden toevallig ook net een nieuw bed aangeschaft en vooral mijn zusje liep te puffen dat dat behoorlijk wat voeten in de aarde had gehad. Nu weet ik gelukkig al een aantal dingen op voorhand dus dat gaat schelen. Ik wil een stevig matras, stevige kussens en een boxspring. Nu van de week eerst maar even on line kijken en dan een bezoekje aan de winkels gaan brengen om te kijken wat lekker ligt. Hopelijk gaat het bij mij wat vlotter dan bij mijn zusje en zwager.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten