zaterdag 27 oktober 2012

Game over II

Het si druk op het game front. Na tijdenlang weinig tot geen games gespeeld te hebben sneuvelt momenteel de ene na de andere game. Begin van de maand nam ik afscheid van een kudde muizen in een spookhuis, nu neem ik afscheid van kuddes robots uit het Star Wars universum.

Ik ben het spel op vier mei aangeschaft voor de mooie somma van nul euro (Nederlander he) en heb het vanaf dat moment regelmatig gespeeld. Het heeft honderd level´s en elke week sneuvelde er wel enkele level´s. Kortom een prettige game de afgelopen zes maanden. Ik heb nu echter twee problemen. Wat ga ik nu spelen en wat wordt het spel voor de komende vakantie. Ik heb angry birds seasons op mijn iPhone staan maar ben nog steeds geen fan van het angry birds gebeuren, in tegenstelling tot de miljoenen mensen die het spel spelen. Nu ja, dat wordt de komende weken maar eens kijken welk spel mij kan bekoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten