zondag 7 oktober 2012

Op visite

Zaterdag was ik even op visite bij mijn ouders, daar waren twee hele goede redenen voor. De eerste was dat ik al een paar weken niet langs geweest was en dat valt dan toch wel in de categorie slechte zoon. De tweede was dat zij vandaag (zondag) vertrokken voor een weekje Lissabon en ik ze uiteraard nog even wou zien en een prettige vakantie wou wensen voor ze vertrokken.

Nu had mijn zusje het ophalen en brengen van mijn ouders naar Schiphol prima geregeld. Zij vertelde mij dat zij onze ouders zou wegbrengen en dat ik ze dan kon ophalen als zij op vrijdag weer terugkwamen. Nu was dat heel wat beter dan hun vorige vakantie naar Dublin want toen bracht en haalde ik ze en dat was ook nog eens vanaf Eindhoven airport. Het enige waar ze wat traag mee was, was mij uitleggen dat de kwart voor twaalf dat ik ze moest ophalen om middernacht ging. Nu ben ik gelukkig geen vroeg naar bed gaander maar ze had misschien nog even kunnen overleggen over wie ze zou gaan halen en wie ze zou gaan brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten