woensdag 3 oktober 2012

Topchef

Links Robert, rechts Julius
Ik ben niet zo'n tv kijker. Meestal kijk ik naar (gedwonloade) films en/of tv series. Heel soms kijk ik wel eens stukjes van kook programma's (zoals bekend houd ik van lekker eten) een van mijn favorieten was destijds hell's kitchen met Gordon Ramsey en uiteraard kijk ik naar sport. Afgelopen week zag ik een stukje van topchef 2012 waarin Robert Kranenborg & Julias Jaspers in een week een team klaarstomen om het tegen de brigade van een sterrenkok op te nemen. In de aflevering die ik zag was het de week finale tegen het team van Chris Naylor van Vermeer. Aangezien ik bij Vermeer gegeten had en het programma wel leuk vond keek ik het uit.

Bij de afsluiting werd echter gezegd dat de komende week de strijd ging tegen Wilco Berends van de Nederlanden en aangezien ik daar een van mijn beste diner's ooit heb gehad ga ik pogen de hele serie deze week te volgen. Maandag was Wilco zelf aanwezig die een masterclass gaf met een erg mooi visgerecht en dinsdag was dan aflevering twee. Ik ben benieuwd hoe het team van Wilco het vrijdag gaat doen in de finale tegen het team van Robert en Jasper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten