woensdag 21 september 2011

Return of the demo dagen

Na een wat rustigere periode gedurende de zomer (welke zomer?) maanden zijn de demo dagen weer geopend. Alhoewel ik niet van plan ben om net zoveel demo's te geven als voor de zomer staan er toch weer diverse stuks gepland. De eerste was bij een advies bureau voor onze markt in Houten en dat was op het christelijke tijdstip van vier uur in de middag. Samen met ons hoofd commercie gaf ik daar een goede presentatie en tevreden vertrokken we dan ook iets na zes uur terug naar huis.

Er is echter iets mis met de rit van Houten naar Amsterdam want ik pakte de verkeerde afslag op de snelweg. Net zoals Dennis dat tot 2 keer aan toe deed toen wij de laatste keer op de stripdagen in  datzelfde Houten stonden. Dacht ik toen nog dat het aan Dennis lag, nu ben ik er van overtuigd dat het ligt aan de slechte borden die op de snelwegen rond Houten geplaatst zijn. Nu maar hopen dat het beter gaat als ik de volgende week wederom naar Houten reis, nu voor een beurs i.p.v. het bezoek aan een advies bureau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten