zondag 18 september 2011

Feestje

Ondanks het feit dat ik de originele uitnodiging van Dennis voor het gebruik van feestje (de Nederlandse variant van foursquare) destijds had afgeslagen besloot ik er toch nog een blik op te werpen. Welnu ik was erg snel klaar met de applicatie. Het was te klein (er waren bijna geen locaties op feestje te vinden) en niemand van mijn vrienden maakte er gebruik van (2 mensen hadden het kort geprobeerd). Voeg  daar en toe dat de app om de haverklap crasht en dat ie in maanden niet geupdated is en je weet hoe laat het is. Nog even en feestje bestaat niet meer.

Zo te zien is foursquare momenteel de grote winnaar in de location based social media. Gowalla is features (het vinden van items) aan het verwijderen en facebook places is ook aan het downscalen. Het komt dan ook mooi uit dat Foursquare mijn favoriete service is en ik ga dan ook voorlopig druk verder met het inzamelen van badges en het strijden met mijn vrienden om de eerste plek in de ladder competitie.

1 opmerking: