zaterdag 17 september 2011

Onverwachte ontmoeting

Ik was vrijdagavond aan de late kant voor de wekelijkse stapavond en besloot de eerste halte over te slaan en meteen te startten bij de roode baron. Terwijl ik daar vrolijk zat in goed gezelschap zag ik via facebook dat mijn zusje om de hoek zat te eten bij Thalassa met enkele vriendinnen. Ik liet een berichtje achter dat ik in de buurt was maar zij vertrok naar diverse foute kroegen in de omgeving.

Geheel onverwacht kwam zij echter toch naar binnen zeilen in het gezelschap van een vriendin, later een tweede en even later nog twee tot alle vijf dames bij ons zaten. We zaten gezellig te praten terwijl de muziek richting salsa ging en ik even later met een van de dames stond te swingen. Ondanks wat koppel pogingen van mijn zuster vertrok de dame na middernacht richting centraal station om haar kinderen niet alleen thuis te laten. Nadat alle dames vertrokken waren besloten wij tot een laatste afzakkertje in de Mekhong river voor ook wij huiswaarts vertrokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten