zaterdag 3 september 2011

Kam Yin

Er stond vanavond een verjaardag op de kalender en wel een Aziatische verjaardag. Dat betekent altijd ruime hoeveelheden voedsel maar aangezien daar vaak vis door heen zit, iets wat mijn stapmaat niet blieft, had ik het voorstel gedaan om eerst een hapje bij Kam Yin te gaan doen. Het voorstel was welwillend ontvangen en dus hadden wij tussen half zeven en zeven in het elfde gebod afgesproken. Onze timing was perfect te noemen want terwijl ik binnenkwam en een goede bekende begroette kwam mijn stapmaat al binnen zeilen. Onder het genot van een bietje werd even bij gekletst om de paar stappen naar Kam Yin te zetten in gezelschap van onze kroegmaat.

Zoals altijd was het druk in Kam Yin want veel mensen weten dat je hier prima eet voor een appel en een ei. Deze keer werden er een rijst en een bami gerecht besteld en een soto soep. Vergezeld van een jus en een (rode) fernandes was de rekening toch wel 22 euo. Gespreksonderwerp was o.a. de marathon van New York. Onze disgenoot heeft het wilde plan om die misschien wel te gaan lopen en zoekt andere mensen die daar wel zin in hebben. Ik gaf aan een vakantie in New York prima te vinden en dat ik zelfs bereid ben om als supporter langs de kant te gaan staan maar dat hij voor meelopen bij mij absoluut aan het verkeerde adres was. Nu zie ik een weekje New York best wel zitten dus als hij zijn wilde plannen doorzet ga ik misschien ook wel die kant uit.

1 opmerking: