dinsdag 13 september 2011

Mobiel bloggen

Tijdens de vakantie in Istanbul had ik flink problemen om te bloggen. Dank zij de hulp van Dennis vanuit het thuisfront slaagde ik er toch nog in om berichten te publiceren, echter zonder foto´s en opmaak want het ging via mails die dan automatisch op de site gepubliceerd werden. Niet echt optimaal te noemen maar wel een noodgreep die mooi van pas kwam.

De techniek staat bij Google gelukkig niet stil en inmiddels is er een app voor de iPhone beschikbaar gekomen die het mogelijk maakt om je blog te beheren op je telefoon. Je kunt hier berichten beheren, nieuwe berichten maken, foto´s toevoegen aan je berichten en de lay out bekijken en aanpassen. Nu is het uiteraard veel lastiger om een goede blog post aan te maken van het kleine schermpje van de iPhone maar mocht ik wederom op plekken (Hongkong staat nog steeds op mijn lijstje) terecht komen waar men de site van blogger blokkeert dan heb ik nu extra mogelijkheden om het thuisfront alsnog van mijn avonturen te laten genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten