zaterdag 24 september 2011

Cordys

Ik had vrijdag een brainstorm sessie bij Cordys en stapte dan ook vrolijk in de auto op weg naar Putten. Mijn tomtom lag nog in Almere maar dat mocht geen probleem zijn ik was vorige week nog op bezoek geweest bij de Cordial en kende de route zo langzamerhand wel. Nu moet ik als notoir blinde postduif dit soort dingen niet roepen want uiteraard miste ik een afslag en reed verkeerd. Gelukkig heb ik nog een iPhone bij me en met de routeplanner daarvan kwam ik toch nog op de juiste plek terecht.

Alhoewel, de juiste plek? Ik was er namelijk van uit gegaan dat onze afspraak op de Vanenburg zou zijn waar ik tot nu toe al mijn afspraken had gehad. Bij aankomst aldaar bleek het echter in de kantoren van Cordys zelf te zijn en niet op het kasteel. Gelukkig is dat een deur verder (dat is nog steeds meer dan honderd meter met de percelen aldaar) en zo kwam ik voor het eerst op de Cordys kantoren terecht. De sessie was goed en na afloop gingen we lunchen. We liepen de 100 meter naar het kasteel, wat daar lunchen de mensen van Cordys altijd, en voor het eerst mocht ik mee de kelder in. Geen gedekte tafels boven maar een buffet beneden (met wel dezelfde kwaliteit voedsel). We besloten in de kasteeltuin te gaan eten want wonder boven wonder was het  mooie weer geworden zo pal voor het weekend. Na het trekken van enkele slot conclusies was het tijd om weer in de auto te stappen en de middag op kantoor in Almere door te brengen na een nuttige ochtend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten