woensdag 28 september 2011

Yes we've got him


Enige tijd terug had ik het al over het aanschaffen van een e-reader en dat mijn voorkeur op dat moment naar de Nook van Barnes & Nobles uitging. Welnu vlotter dan verwacht ben ik de trotse eigenaar van een Nook geworden. Mijn vriend Dennis had namelijk enige tijd terug een aantal spullen in Amerika besteld maar het duurde, dankzij de Nederlandse douane enige tijd voor het pakket afgeleverd werd. Er zaten o.a. twee Nooks in waarvan er een te veel was. Hij had deze voor iemand besteld maar na al die maanden was het onbekend wie de gelukkige was. Aangezien ik toch van plan was een Nook te kopen was de beslissing snel genomen en nam ik het extra exemplaar van Dennis over. Ik ben nu dus in het bezit van mijn eigen Nook en ga de komende dagen eens kijken wat ik allemaal kan downloaden en op mijn Nook kan zetten. Tevens is dit het begin van de opruiming in mijn boekenkast, het gaat leeg worden, na de cd's verdwijnen nu de boeken. Ik denk dat de dvd's als volgende aan de beurt zijn.

1 opmerking: