zondag 4 september 2011

Google+

De nieuwste loot aan de social media boom is Google+, het momenteel alleen op uitnodiging openstaande antwoord van Google op Facebook. Vroeger was alles wat Google aanraakte goud maar de laatste tijd komen er wat in het oog springende mislukkingen naar voren zoals Google Buzz en Google Wavr. Ik besloot geen poging te doen om mee te doen met Google+ aangezien ik tevreden ben over Facebook. Via een van mijn vrienden (in het echte leven, niet via Facebook) kreeg ik echter een uitnodiging om mee te doen. Ik heb dan ook een account aangemaakt en een beetje om me heen gekeken. Er zaten nog bijna geen bekenden van mij op het netwerk en behalve het uitnodigen van een van mijn eigen vrienden heb ik nog (bijna) niets met Google+ gedaan. Ik denk ook niet dat ik er echt veel mee ga doen tenzij Google+ de Facebook killer gaat worden en mijn Facebook vrienden naar Google+ gaan verhuizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten