woensdag 22 september 2010

Employee of the month (the end)


In januari schreef ik dit stukje over ons nieuwe initiatief om de professional van de maand te kiezen die dan als beloning een etentje voor twee in De Librije won. Helaas ben ik niet in de prijzen gevallen en zal dat ook niet meer gebeuren. Vandaag werd gemeld dat dit initiatief stopte en daarvoor in de plaats er een nieuw initiatief kwam dat (hoe Nederlands) voor iedereen wat zou opleveren. Bij het behalen van extra omzet zou iedereen extra muntjes voor onze kerstmarkt krijgen. En dat nu ik besloten had dat vorig jaar mijn laatste kerstmarkt zou zijn en ik voor een traditioneel kerstpakket zou gaan. Twee maal de sigaar én geen kans meer op een gratis etentje bij Jonny en Thérèse én toch weer naar de kerstmarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten