zaterdag 25 september 2010

Nieuwe computer


Zoals gemeld was mijn computer gesneuveld en had ik hem bij pc depot in halfweg afgeleverd voor onderzoek. De terugkoppeling gaf aan dat er iets op het moederbord was doorgebrand en dat betekende een nieuw moederbord. Maar ..... door de wat hogere leeftijd van mijn computer betekende dat ook nieuw geheugen en een nieuwe processor zodat de prijs aardig begon op te lopen. Dat gekoppeld aan het feit dat mijn computer te oud was voor sommige games (Dragon age ging bijvoorbeeld maar net dus de opvolger Dragon age II zou het zeker niet redden)deed mij besluiten een nieuwe computer aan te schaffen. Inmiddels staat het snelheidsmonster te blinken op mijn bureau en ik ben er zeer tevreden over, ik ben alleen flink wat tijd om alle software die op mijn oude pc stond te herinstalleren. Ach dan heb ik de komende week weer wat te doen.

1 opmerking:

  1. Succes met de nieuwe PC, Dragon Age2 komt medio maart 2011 uit, dus je hebt zat tijd om hem even goed in te rollen en uit te proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen