zaterdag 11 september 2010

Oelan


Afgelopen vrijdag was ik op een receptie van Oelan, een bedrijf waar wij sinds kort mee samenwerken. Oelan bestond precies vijf jaar en zij gaven daarom een receptie in hun nieuwe kantoor. Samen met een collega reed ik erheen en aangezien het in Amsterdam was (op een prachtige plek in het havengebied), dropte ik eerst mijn auto thuis om daarna met de zijne naar Oelan toe te rijden. De weergoden waren ons gunstig gezind want het was prachtig weer en voor het gebouw was een mooi aangeklede omgeving neergezet met lounge hoek, alles onder party tenten om de felle zon tegen te houden.

Zakelijk gezien was het een goed bezoek daar ik kennis maakte met diverse interessante mensen, maar qua feestje was het ook prima geregeld. Oelan houdt van een mooie uitstraling en dat was te merken. Er was een bandje dat veel latin en soul muziek speelde, het eten bestond uit alleen maar verse hapjes (en dan niet de categorie vette kledder maar dingen als sushi, gravad lax, quiche, etc. etc.) ter plekke bereid door twee dames die ik iedereen kan aanraden als zij mensen voor catering zoeken. Er werd een prima wijn bij geschonken en de overall sfeer was gewoon pico bello. Pas tegen negen uur vertrokken wij na een top middag en vooravond. Ik ben er weer voor de receptie naar aanleiding van het tienjarig bestaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten