woensdag 1 september 2010

Thaise verjaardag


De eigenaresse van de roode baron was jarig en dat belooft altijd een gezellige avond met voedsel (verplicht in de Aziatische cultuur), muziek, drank en show. Aangezien ik andere afspraken had die dag was ik pas na elf uur aanwezig zodat ik het voedsel aan mij voor bij liet gaan, gelukkig ik was al meer dan voldoende voorzien door Chinees restaurant Paradijs. Mijn vaste stapmaat was er al en had een goed plekje weten te veroveren in het drukke café. Het was de hele avond dan ook een komen en gaan van mensen. Zowel vaste gasten, vrienden en vriendinnen van de eigenaresse als voorbijgangers die door de drukte besloten om ook binnen te komen. Een van de hoogtepunten van de avond was toch wel de binnenkomst van vier “dames” die een surprise act in de vensterbank weg kwamen geven. Het publiek in het café genoot maar met name de voorbijgangers in de straat bleven allemaal voor het raam staan staren. Het was een gezellige avond en ik sprak een hoop mensen die ik lang niet meer gezien had. Kortom ik was niet voor niets een uurtje vroeger vertrokken uit Utrecht om deze avond mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten