maandag 20 september 2010

Onverwachte stapmaat


Mijn telefoon stond laatst uit en ik kreeg dus pas laat in de gaten dat ik vier keer door hetzelfde, voor mij onbekende, nummer was gebeld. Het bleek een oude vriend te zijn die ik niet meer zo vaak zag de laatste tijd. De reden was dat hij inmiddels getrouwd was en vader van een tweeling. Dan blijft er toch wat minder tijd over dan vroeger. Hij was net terug van een maand in Indonesië, hij is met een Indonesische getrouwd, en zijn vrouw was met de kinderen een maand langer achtergebleven bij haar familie. Hij zag dus zijn kans schoon en wou meteen een avond de stad in. We spraken dus af in het bekende startpunt, het elfde gebod, en waren gezellig herinneringen aan het ophalen. Het werd die avond een ouderwetse kroegentocht want we zagen verder nog de roode baron, butterfly thai café en de Mehkong River. De avond was erg gezellig en we gaan het zeker nog een keer overdoen voor zijn vrouw en kinderen terug zijn uit Indonesië.

1 opmerking: