maandag 6 september 2010

In de zon bij de zon


Deze zondagochtend zat ik achter mijn computer (zoals wel vaker) en ik kreeg via facebook een chat bericht van een goede bekende. We hadden het over mijn vakantie naar Azië en hij gaf aan ook wel mee te willen. Aangezien hij huizen in Bangkok en Hongkong heeft waren alle tips meer dan welkom. We zaten al gauw naar vluchten en data te kijken en op zijn suggestie kwamen we uit op Cathay pacific. Een retour Hongkong is €800 in november en hij zei dat het mogelijk moest zijn om inclusief de binnenlandse vluchten voor tussen de 850 en 900 euro klaar te zijn. Beste vertrek dag is volgens hem de donderdag dus vertrek vindt waarschijnlijk plaats op 11 november. Het was schitterend weer dus we spraken meteen af om elkaar 's middags in de stad te zien.

Ik ging eerst bij mijn ouders langs om wat computer problemen op te lossen (nog niet 100% klaar van de week de rest) en arriveerde 's middags op de nieuwmarkt bij café de zon. Ik was de voorlaatste en de andere vier zaten al aan het bier, cola light en water. Pal na mij kwam nummer zes binnen en gezamenlijk genoten we van het mooie weer en het fantastische uitzicht op de waag met de markt daar om heen. Mijn kennis meende behoorlijk wat hij 's ochtends gezegd had over de vakantie en gaat maandag meteen kijken wat hij via zijn corporate account bij Cathay pacific kan regelen voor de tickets. We hebben dan ook afgesproken elkaar maandag en dinsdag even te spreken over de resultaten en dan woensdag of donderdag met zijn drieën in Bilthoven bij elkaar te komen om de tickets te boeken. Kortom als alles meezit is deze week de vakantie een zekerheid geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten