zaterdag 4 september 2010

Onverwachte dinner date


Ik was van plan om deze vrijdag een simpel hapje te eten voor ik de stad in zou gaan tot ik 's avonds een sms'je kreeg van een vriendin met de vraag of ik zin had om Thais te eten. Voor mij geen moeilijke vraag en daar zij op dat moment op de A2 zat en terug naar huis reed van haar werk spraken we (uiteraard) af in het elfde gebod. De timing was perfect want we kwamen enkele seconden na elkaar binnen. Met voor mij een biertje en voor haar een fris waren we meteen gezellig aan het praten. Daar het inmiddels echter al negen uur was geworden besloten we snel aan tafel te gaan en dan is de Little Thai Prince een prima keuze.

We liepen honderd meter verder en betraden het restaurant dat exact een tafel vrij had. Meestal zit het hier altijd vol en moet je 15 tot 30 minuten wachten voor je een tafeltje krijgt dus dit was wederom een prima timing op deze avond. Het eten was zoals altijd als ik samen met haar naar een Thais restaurant ga. Zij bestelt voor ons beiden en daarna delen we alles wat op tafel komt. Deze keer ging het om twee hoofd gerechten, een was een wat zoet gerecht van rundvlees en aardappel, en een pittige papaya salade (een favoriet van ons beiden). Eten was, zoals altijd bij de Little Thai Prince, prima en, ook zoals altijd bij de Little Thai Prince, kregen wij als goede bekenden de koffie (en jasmijn thee) van het huis. Schade, met fooi mee, was €45 en ik ken geen enkel restaurant met een betere prijs kwaliteit verhouding dus dit was zeker niet mijn laatste bezoek aan dit restaurant.

3 opmerkingen: