zaterdag 18 september 2010

iPad


Zoals al eerder gememoreerd is mijn team bezig met allerlei innovatieve zaken. Dat heeft er al toe geleid dat ik momenteel met een iPhone rondloop maar onze sales afdeling wil meer flitsende apparaten waar onze toepassingen op draaien. Een van die wensen behelst het laatste paradepaardje van apple, de iPad. Momenteel heb ik dus een iPad in mijn bezit om te kijken of alles daarop werkt en er een beetje flitsend uitziet. Uiteraard ben ik mij eerst bekend aan het maken met de iPad dus heb ik er wat software op geïnstalleerd en wat mee op het web rondgedwaald. Ik moet zeggen dat het een prettig in de hand liggend en niet al te zwaar apparaat is waar je met plezier mee aan de slag gaat. Het tot nu toe enige minpunt is dat flash niet ondersteund wordt door apple. Dat betekent dat sommige websites niet compleet werken op de iPad. En laat daar nu net onze muziekquiz tussen zitten. Nu ja, daar vergaat de wereld ook niet mee. Voorlopig eerst even verder experimenteren en bij een akkoord van sales is er ook een iPad voor ons team noodzakelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten