vrijdag 17 september 2010

Taxibedrijf


Vandaag gingen mijn ouders op vakantie met een busreis van Solmar tours naar Spanje. Zij hadden mij al eerder gevraagd om ze naar de bus te brengen en dat was uiteraard geen enkel probleem. Het enige nadeel was dat de bus wel erg vroeg uit Amsterdam vertrok. Gelukkig hadden mijn ouders daar een mooie oplossing voor verzonnen. De bus reed namelijk kris kras door Nederland om mensen op te pikken om als laatste in Maarheze bij het gebouw van Solmar te stoppen en vandaar de reis naar Spanje te beginnen. Ondanks dat het een reis van anderhalf uur naar Maarheeze is betekende dat anderhalf uur later de deur uitgaan. Met langer in bed blijven heb je mij direct overgehaald en het feit dat ik een leaseauto heb zonder extra kosten voor kilometers betekende dat dit ook kostenneutraal was. Het enige verschil was dat het me nu drie uur kostte i.p.v. een half uur maar dat had ik probleemloos voor mijn ouders over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten