donderdag 16 september 2010

Cordial 2010


Woensdag was de 2e dag van het tweedaagse event voor Cordys gebruikers. Zoals elk Cordys evenement vond ook de Cordial plaats op landgoed de Vanenburg in Putten en dat is een fantastische omgeving voor welk event dan ook. Ik was netjes op tijd aanwezig en kon dan ook op mijn gemak koffie drinken. Cordys is een wereldspeler (net zoals bv. Oracle) maar heeft in tegenstelling tot andere wereldspelers haar hoofdkantoor in Nederland, logisch daar de oprichter en eigenaar van Cordys een Nederlander is, Jan Baan. Dat betekende dat er een groot aantal Indiërs (het land waar de meeste software bouw uitbesteed wordt tegenwoordig), Aziaten, Amerikanen etc. etc. aanwezig was. De voertaal was dan ook Engels maar ik kan je verzekeren dat een Indiër die Engels spreekt nog steeds (bijna) niet te verstaan is.

Het was een goede dag waar ik diverse nieuwe zakelijke contacten heb opgedaan. De presentaties liepen van flauw, via aardig tot vurig (uiteraard een Amerikaan) naar interessant. De afsluiting was een diner en dat had de, voor mij, bekende hoge kwaliteit. Een kwaliteit die ik bij geen enkele andere grote meeting van welk bedrijf dan ook was tegengekomen. Zo waren er kwartel pootjes, sint Jacobs schelpen, eend, gevogelte spiesjes, vis, vlees en uiteraard een speciale hoek met Indiaas eten. Alles smaakte even voortreffelijk en de bijgeschonken wijn deed niet voor het eten onder. Ik reed om half acht naar huis en volgend jaar ga ik weer naar de Cordial al was het alleen maar om de omgeving en het eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten