vrijdag 24 september 2010

Brand


Toen ik vanmorgen naar mijn werk reed was de afslag naar het terrein dicht en stonden er overal ambulances, brandweerauto’s en nog veel meer voertuigen. Toen ik via de achteringang ons terrein binnenreed moest ik via een opritje over een erg dikke brandslang heen dus er was wel wat gebeurd. Bij het parkeren zag ik dat het pand aan de overkant afgebrand was. Aangezien het pand al enige tijd leegstond ging al gauw het gerucht rond dat het brandstichting was. Uiteraard waren er zat flauwe grappenmakers die verzuchtten dat het helaas niet ons pand was zodat ze vrij geweest waren. De enige leuke grap was dat het helaas niet ons pand was zodat we onze uitwijk procedure eens echt konden testen i.p.v. als simulatie. Die procedure houdt in dat wij bij een calamiteit ons hele rekencentrum binnen 24 uur weer in de lucht hebben zodat onze klanten weer verder kunnen werken. We betalen hier genoeg voor per jaar dus het was best wel leuk geweest om te zien hoe dat nou in het echt zou gaan maar daar moeten we tot de volgende brand op wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten