maandag 27 september 2010

Een eenvoudige doch voedzame maaltijd


Ik was dit weekend druk in de weer met het inrichten van mijn nieuwe computer en had op zondag dan ook geen enkele zin om te koken. Na slechts zeer kort nadenken besloot ik eten te gaan halen bij Suvarnaphum. Ik was hier al enige maanden niet meer geweest en eigenlijk is dat een schande gezien de kwaliteit van dit Thaise (afhaal) restaurant. Bij binnenkomst was eigenaresse Mem niet aanwezig maar haar dochter stond de klanten behulpzaam te woord. Zoals wel vaker paste Mem liever op haar kleinkind dan de zaak, de keren dat ik haar zie zijn op andere plaatsen dan haar eigen restaurant. Omdat ik al langere tijd niet geweest was besloot ik voor mijn favoriet op de kaart te gaan, de lauwwarme salade van gegrild rundvlees met o.a. ui, pepertjes, sesam, munt en rijst erbij. Het was weer net zo voortreffelijk als altijd en ik ben dan ook niet van plan om weer zo lang weg te blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten