vrijdag 30 juli 2010

Werken aan de weg deel II


Een van de laatste beslissingen van het demissionaire kabinet was om flink aan het asfalt te gaan werken om de files te bestrijden. Dit is een beslissing die ik toejuich want de files zijn een groot probleem in Nederland. De klus begon ennige tijd geleden met het verbreden van de A1, iets wat mij enige verkeershinder oplevert zoals ik destijds blogde. De situatie is er nu echter zwaar op verslechterd, voor de dagelijkse tocht Amsterdam Almere (en vice versa) rijd ik over de A9, de A1 en de A6. Inmiddels zijn alle drie de wegen opengebroken en heb ik flinke vertragingen. Het valt allemaal nog mee doordat het stiller is vanwege de vakantie periode maar ik houd mijn hart vast voor de weken daarna. Hopelijk wordt er eindelijk beter gepland door Rijkswaterstaat en zijn de werkzaamheden tijdig gereed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten