zondag 4 juli 2010

De bloemenman


Vrijdag zat ik thuis te werken om twee redenen. Mijn hoofdpijn van de dag daarvoor was een voorhoofdsholte ontsteking en daar ben je wel een paar dagen zoet mee, dan is thuis werken toch wel wat prettiger. De tweede was uiteraard de voetbal wedstrijd Nederland – Brazilië die om vier uur zou beginnen. Rond een uur of elf ging de bel en toen ik opendeed bleek de bloemenman op de stoep te staan met een fors boeket. Aangezien ik niet jarig was of een andere feestelijke gelegenheid kon verzinnen (Nederland moet tenslotte nog wereldkampioen worden) vroeg ik me af of de goede man wel op het juiste adres was. Dat bleek wel degelijk zo te zijn de bos was afkomstig van mijn werk als dankzegging voor de presentatie van de afgelopen week. Kijk dat zijn de betere verrassingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten