dinsdag 27 juli 2010

Unthinkable


Ik zit, sinds mijn thuiskomst, weer regelmatig een film te kijken. Voor de vakantie nam ik daar de tijd niet voor maar de laatste paar dagen ga ik 's avonds na het eten voor de buis zitten en zet een film op. Een van de eerste was, op advies van mijn ouders, unthinkable. Deze psychologische thriller met Samuel Jackson in de hoofdrol gaat over een tot de islam bekeerde Amerikaan die zegt drie nucleaire bommen in drie Amerikaanse steden geplaatst te hebben. De grote vraag is dan, als je de man in handen krijgt, hoever ga je om er achter te komen of hij de waarheid spreekt en waar die bommen dan verstopt zijn. Carrie Ann-Moss speelt een FBI agente die tussen de mogelijke terrorist en zijn ondervragers instaan. De film is bijzonder gewelddadig maar zeer de moeite waard. Doe jezelf een plezier en download de film en ga er van genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten