maandag 26 juli 2010

Terug in het harnas


Zoals gemeld was vandaag de eerste werkdag na de vakantie. De wekker liep om de gebruikelijke tijd af (wel weer even wennen na twee weken zonder wekker geslapen te hebben) en na de gebruikelijke ochtend rituelen stapte ik in de auto naar Almere. Het was te merken dat het de vakantie periode was want het was erg rustig op de weg en ik kon rustig doortuffen. Bij binnenkomst op kantoor werd ik hartelijk begroet alsof de verloren zoon was thuisgekomen ;-) Iedereen had hard doorgewerkt en de projecten liepen conform planning. Ik hoefde me dus niet echt druk te maken om de lopende werkzaamheden (onze huidige iteratie loopt deze week af) en kon me gaan richten op deze vrijdag als de klanten langskomen en op het voorbereiden van de volgende iteratie die maandag start. Kortom een prima manier om het werkende leven weer op te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten