woensdag 7 juli 2010

Nederland – Uruguay


Ik zat van te voren al te twijfelen of ik de halve finale thuis of in de kroeg zou gaan kijken, Uiteraard had de kroeg mijn voorkeur maar ik had de volgende dag een belangrijke presentatie dus ik twijfelde nog harder. Dinsdag zat er nog al wat tegen op mijn werk dus ik kwam pas om half acht thuis. Kortom alle tijden werden krap en ik besloot hierdoor maar thuis te kijken en niet in de kroeg, alhoewel het daar veel gezelliger is. En wederom was het genieten. We hadden problemen maar we wonnen alweer, deze keer met 3-2. Kortom Nederland zit in de finale, en die finale is a.s. zondag. De dag dat ik op vakantie ga. Ik sta op dit moment dan ook ontzettend te twijfelen om één dag later op vakantie te gaan zodat ik de finale hier kan zien en niet on the road. En gezien mijn huidige instelling denk ik dan ook dat ik die ene dag later vertrek niet op de zondag maar op de maandag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten