vrijdag 9 juli 2010

Apotheose


Deze week was het dan zover. De presentatie waar ik het eerder over gehad had voor eerst de directie en daarna het personeel was gereed. Wij zouden woensdag voor de directie en donderdag voor het aanwezige personeel gaan presenteren. De maandag en dinsdag werden de laatste handen aan de presentatie en de software gelegd en oefende ik flink met de sales consultant met wie ik de presentatie zou gaan geven. We hadden er vertrouwen in en het liep dan ook uitstekend bij de directie presentatie op woensdag. Tevreden gingen we dan ook naar huis om donderdag voor de tweede presentatie terug te komen.

Toen ik donderdag binnen kwam, kwam er al snel een van de directieleden onze kamer op onder het maken van wat grapjes. Even later kwam het hele directieteam binnen met een grote doos gebak en werden we uitgebreid gefeliciteerd met wat we bereikt hadden. Geen onprettige manier om de dag mee te beginnen. 's Middags deden we onze presentatie opnieuw voor het hele personeel en ook daar was het een succes. Het was wel even wennen voor mij want ik had nog nooit voor zo'n grote groep (130 man) gepresenteerd maar ook daar wist ik me snel aan aan te passen. Het was tijd om een borrel met elkaar te gaan drinken om het succes te vieren, hier hadden we tenslotte zes weken keihard voor gewerkt.

2 opmerkingen: