zaterdag 17 juli 2010

Schuitje varen


Voor de komende twee dagen stonden er twee boottochten op de rol dus er moesten tickets gescored worden. Geen probleem, via de free wifi inloggen op de site van de ferry maatschappij de boottocht uitzoeken, de gegevens invullen en doorklikken naar het betalen via credit card. Helaas trad daar een probleem op want de rabobank (of mastercard) had de beveiliging aangescherpt en ik had opeens mijn random reader nodig die ik voor mijn normale bankzaken gebruik. Ja die had ik uiteraard niet bij me dus onder veel sterk taalgebruik werd het hotel verlaten. Gelukkig kwamen we heel rap langs een kantoor van de maatschappij en daar konden we ter plekke, geholpen door een vlezige plaatselijke schone, onze tickets bestellen, betalen (via credit card) en laten printen. Kortom de bootreizen zijn in de spreekwoordelijke pocket.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten