vrijdag 2 juli 2010

Slechte tijden


Was dit stukje oorspronkelijk gepland om iets te vertellen over de BBQ die Cordys voor haar klanten organiseerde en waar ik ook aan zou deelnemen, dat is helaas niet gebeurd. Ik stond donderdag op met hoofdpijn (en nee dat was niet van de drank) en nam een paracetamol voor ik naar mijn werk in Almere vertrok. Het ging redelijk allemaal dus ik vertrok tegen vijf uur naar Putten om van de BBQ en bijbehorende kaartjes ruilbeurs te genieten. Halverwege sloeg de koppijn echter weer hard toe en besloot ik om te draaien en naar huis te gaan. Schrap een gezellige activiteit.

Voor zaterdag staat een 2e leuke activiteit gepland, een boottocht met een sloep over de vecht. Dit zijn wij al drie jaar van plan maar er was in al die tijd nog nooit een dag met mooi weer geweest waarop wij allen konden. Dit weekend zou het dan eindelijk zo ver zijn. Het zou zaterdag prachtig weer worden en wij hadden een optie op een sloep van een verhuurder genomen. Helaas zegt het weerbericht nu hele andere dingen over de zaterdag, er komen onweersbuien en dan wil je niet in een open sloep zitten. Vandaag moeten wij de reservering bevestigen of afzeggen en ik vermoed dat het dat laatste gaat worden. Kortom pech geval nummer twee. Maar dat kan maar één ding betekenen, de derde belangrijke activiteit van deze dagen gaat een succes worden. Nederland wint vanmiddag van Brazilië op de WK. Ik zit er klaar voor om vier uur, hoofdpijn of geen hoofdpijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten