donderdag 29 juli 2010

Iphone


Enige tijd terug konden jullie nog lezen hoe ik (bijna) huilend van geluk een Nokia in ontvangst nam i.p.v. een Blackberry. Nu ben ik echter de (gelukkige?) bezitter van een Iphone (weliswaar een 3GS en geen 4). De reden is simpel, mijn project team is bezig met nieuwe en innoverende dingen en dat betekent dat we ook dingen maken die op een Iphone werken, en ja daar heb je een Iphone voor nodig.

Zodoende heeft mijn project team nu de beschikking over een Iphone (en straks komt er nog een andere Iphone, een android en nog het e.e.a. bij) en ben ik eens aan het uitvogelen wat die Iphone nou zo bijzonder maakt. Ik moet zeggen, hij maakt zijn hype waar, het is een prettig apparaat dat op een simpele manier heel veel functies ondersteunt. Inmiddels heb ik er het e.a.a. op geïnstalleerd zoals facebook, shazam en twitter. De kans is dus erg groot dat binnenkort de eerste tweets van mijn hand gaan verschijnen. Nu nog uitzoeken hoe je die automagisch naar facebook door laat zetten.

1 opmerking: