zondag 25 juli 2010

Wonder’s eten en drinken


Vrijdag was de terugkomst in Zaandam en vrouw een, met name, dochter van mijn reisgenoot waren erg gelukkig met de terugkeer van papa. Er moest dan ook uit eten gegaan worden om de behouden thuiskomst te vieren en zijn dochter wist waar we heen moesten gaan, Wonder’s eten en drinken op de dam. Zij had hier drie redenen voor, het eten (voor haar was dat tutks brood met sausjes en olijven), de diverse ijsjes als nagerecht, en de knutselhoek. Wij hadden dan ook de avond redelijk voor onszelf.

Wonder’s is een vrij grote tent maar zat bijna bomvol toen wij aankwamen. Het terras zat al vol maar binnen hadden ze nog een plekje voor ons. Het eten was prima, niet uitmuntend, maar goed, de hoofdreden voor de avond was echter gezellig bijpraten, dat weerhield ons er trouwens niet van om ons het eten goed te laten smaken. We hadden een wok gerecht, een rib-eye en surf en turf als hoofdgerechten en ook een voorgerecht. Mijn garnaalkroketten waren prima maar ik vind dat je betere dingen kunt doen met garnalen dan er een kroket van draaien. De avond was erg gezellig en na de desserts (espresso zoals gewoonlijk voor mij) vertrokken we dan ook moe maar voldaan. Bij hun huis aangekomen nam ik afscheid en stapte in mijn auto voor het allerlaatste ritje naar huis toe en het einde van een erg fijne vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten