dinsdag 6 juli 2010

Vakantie voorbereidingen: De muziek


Een van de opties in mijn auto waar ik erg blij mee ben is de radio. Ik ging destijds (alweer tweeënhalf jaar geleden)voor de stream mp3 variant. Geen streaming radio maar wel een uitstekende mp3 speler. Ik heb dan ook een aantal cd's met meer dan 100 nummers per stuk in de auto liggen om onderweg te draaien. De meeste ken ik zo langzamerhand uit mijn hoofd maar ik nam nooit de moeite om nieuwe compilaties te maken. Nu ik echter een paar duizend kilometer ga rijden deze vakantie heb ik eindelijk weer eens drie nieuwe cd's samengesteld met een mix van oude nummers die nog niet op de andere cd's stonden en dingen die de laatste twee jaar zijn verschenen. Denk dan aan favorieten als Gabriella Cilmi, Duffy en uiteraard Joe Jackson.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten